הדמיות מוצר ריאליסטיות
תמונות מרשימות שמגדילות מכירות
תמונות מרשימות שמגדילות מכירות
הדמיות מוצר ריאליסטיות מטרתן להציג את המוצר/ים שלך בצורה המחמיאה ביותר. ניתן ליצור הדמיה לכל מוצר שהוא החל ממכשיר אלקטרוני, אביזר אופנה, פטנט בתחום הרפואה או אפילו בניין (הדמיות אדריכליות).
במסגרת הדמיות מוצר ריאליסטיות אנו מייצרים גם “מוקאפ מקורי – Custom Made Mockup” לגרפיקאים ומעצבי אריזות.
בשיווק מוצרים ניתן להשתמש גם בצילום מוצר. צילום מוצר מקצועי מאפשר ליצור תמונות יפות ואיכותיות. אז למה להשתמש בהדמיות? היתרונות של הדמיות מוצר ממוחשבות על פני צילום מוצר הן:
♣ עם הדמיות מוצר ריאליסטיות ניתן להציג מוצר שעדיין לא קיים. למשל פטנטים וסטארטאפים שהם עדיין רק בגדר רעיון או שיש להם תכנית אבל עדיין אין אב טיפוס. או שאולי אפילו יש כבר אב טיפוס אבל הוא ראשוני ועדיין לא משקף את המוצר הסופי בצורה מושלמת. דוגמה נוספת היא בתחום הנדל”ן: בניין שעדיין בשלבי התכניות, הדמיה לצורך המחשה של עיצוב פנים וכדומה. ניתן להשתמש ביכולת הזאת גם כדי לבחון עיצוב של מוצר חדש ואת הפופולריות שלו לפני שלב הייצור, למשל עיצוב חדש של רהיט (שולחן, מיטה, ספה וכו’), תכשיט או אביזר אופנה.
♣ הדמיות מוצר ריאליסטיות מאפשרות חופש גדול של אפשרויות. בעזרת הדמיות ממוחשבות ניתן לשנות בתמונה המון דברים בכדי להתאים אותה לצורכי הלקוח. לדוגמה ניתן ליצור הדמיה של ספה במבחר של צבעים (ריפודים שונים), כאשר בצילום היה צורך לצלם מספר ספות שונות, בעזרת הדמיה ניתן לשנות את הצבע והטקסטורה של הספה בקלות רבה מבלי לפגוע באיכות התמונה. שינוי נוסף שניתן לעשות הוא בסביבה של המוצר. תוכלו להציג את המוצר שלכם על רקע של חוף ים, בתוך יער גשם או במרכז של חדר מגורים. ניתן לשנות את החומר של המוצר, את התאורה וכן הלאה.
♣ העלות של הדמיות מוצר ריאליסטיות נמוכה משמעותית מצילום מוצר. הנחה זאת נכונה כשמדובר במוצרים גדולים שדורשים מקום רחב לצילום, הובלה לסטודיו וכו’. הנחה זאת נכונה גם במידה ודרושים שינויים בתמונה כמו בסעיף הקודם, למשל מספר תמונות של אותו המוצר כל פעם בצבעים שונים. וכן במידה ונדרשת סביבת רקע מיוחדת, למשל: פנים של מטוס, אולם תאטרון, שירותים ציבוריים וכו’.
למרות כל זאת חשוב לנו לציין כי בתנאים שהטכנולוגיה מאפשרת לנו היום, אנו מאמינים שעדיין ישנם מוצרים מסוימים נראים טוב יותר בצילום. אלו הם המוצרים האורגניים, כמו אוכל ובגדים. (מדובר אך ורק בתמונות, תוכלו לשים לב שבפרסומות אוכל רבות יש שימוש בסרטוני הדמיה.)
♣ הדמיות מוצר מאפשרות להציג את המוצר בדרכים שצילום אינו מאפשר. באמצעות הדמיות ממוחשבות ניתן להראות את החלקים הפנימיים של המוצר. ניתן לעשות זאת בדרכים שונות, למשל:
באמצעות מתן שקיפות – להפוך את החלק החיצוני של המוצר לשקוף כך שניתן יהיה לראות את החלקים שנמצאים בפנים.
באמצעות חתך של המוצר – תמונות חתך כשמה כן היא, בעצם מדמה מצב שבו המוצר נחתך בנקודה כלשהי וכך ניתן לראות את המרכיבים הפנימיים שלו.
באמצעות מבט מפוצץ – תמונת פיצוץ היא למעשה תמונה שמורכבת מכל חלקי המוצר כאשר הם מופרדים זה מזה אבל מוצגים בסמיכות לפי סדר החלקים בחפץ המורכב.